Šta je CTR u "Yandex. Direct"? CTR

Sadržaj:

Šta je CTR u "Yandex. Direct"? CTR
Šta je CTR u "Yandex. Direct"? CTR
Anonim

Kažu da je oglašavanje veoma profitabilan posao. Istina, mnogi početnici mogu raspravljati s tim. Njihovi budžeti za oglašavanje se tope pred našim očima, nailazeći na nerazumljiv pokazatelj: CTR. Ispostavilo se da je to najvažniji faktor koji je uključen u algoritam za izračunavanje cijene po kliku. Hajde da pokušamo da shvatimo šta je CTR u Yandex. Directu i kako se sprijateljiti sa njim. Pitanje je, prema mišljenju stručnjaka, globalno. Razumijevanje ovog faktora omogućit će vam da uštedite mnogo novca na reklamnoj kampanji i zaradite više.

šta je ctr u yandex directu
šta je ctr u yandex directu

Nekoliko riječi o "Yandex. Direct"

Internet je najpopularnija platforma za oglašavanje vašeg proizvoda ili usluge. Ovdje posluju mnoge kompanije čija je suština organizirati interakciju onih koji se žele obavijestiti, i webmastera,tj. ljudi koji daju svoje vlastite oglasne prostore.

Tražilice imaju najveće mogućnosti po ovom pitanju. To su preduzeća koja se bave kreiranjem specijalizovanog softvera. Stalno nailazite na njih kada tražite informacije.

"Yandex. Direct" je jedna od najpopularnijih reklamnih kompanija na internetu na ruskom govornom području. Organizovan je na bazi preduzeća koje je kreiralo istoimeni pretraživač. "Yandex. Direct" pruža usluge oglašivačima i vlasnicima web stranica (webmasterima). Prvi troše novac da bi se izjasnili, drugi dobijaju mali dio za obezbjeđivanje vlastitih stranica.

Usluga koja ih povezuje prirodno reguliše proces. On mora stalno održavati ravnotežu između oglasa i klika na njega. U suprotnom, i oglašivači i webmasteri će ga napustiti. Da, i posjetioci će smatrati da su njegove usluge nedovoljno kvalitetne i ići će na drugu tražilicu. Internet je veoma konkurentna oblast. Sada kada ste shvatili o kojoj se temi razgovara, možete preći na srž stvari. Dakle, šta je CTR u "Yandex. Direct"?

Yandex direktni trening
Yandex direktni trening

Pravila

Morate shvatiti da postoji mnogo ljudi uključenih u oglašavanje. Koriste iste ključne fraze, pa se međusobno takmiče. I Yandex. Direct djeluje kao sudija. Obuka koju organizuje kompanija daje neke informacije o tome, ali nedovoljno.

Cilj "Yandexa" jezarađivanje novca. Stvara pravila koja omogućavaju svakom oglašivaču da uzme što je više moguće. Na primjer, cijena po kliku u Yandex. Directu može varirati za slične oglase. "Referent" ne gleda koliko ste pristali da platite, već na povratne informacije potrošača. Njemu je bitnije da ljudi kliknu na oglas.

Ako razumete ovu tačku, biće lakše saznati koji je CTR u Yandex. Directu i kako to utiče na budžet. Opet, kompaniju nije briga koliko novca ste spremni da joj date ako su reklame nespretne ili ne privlače javnost. Ona nastoji da dobije više od svih, to je smisao njenih aktivnosti.

CPC u Yandex Directu
CPC u Yandex Directu

Šta je CTR u "Yandex. Direct"

Tehnička podrška prilično jasno opisuje ovaj koncept. CTR (click through rate) je pokazatelj klikabilnosti banera ili oglasa. Formula izračuna uključuje dva indikatora: broj klikova i pojavljivanja. CTR je količnik između njih. Odnosno, da biste ga dobili, morate podijeliti klikove po prikazima. Međutim, nije sve tako jednostavno.

Prvo, "Yandex" ne izračunava odmah ovaj indikator. Prilikom odabira oglasa u početku se fokusira na predviđeni CTR. A kako "Yandex" prima ove podatke - niko zaista ne razumije. Ista tehnička podrška objašnjava da se rukovode prosječnim učinkom sličnih reklamnih kampanja, uzimajući u obzir karmu stranice (ako postoji).

Realni CTR počinje da se računa tek nakon određenog broja prikaza. Na primjer, 2016. godine nije trebalo bitimanje od 400. Cijena klika u Yandex. Directu direktno ovisi o ovom pokazatelju. Što je manji, to će biti skuplji prikaz oglasa.

kako povećati ctr
kako povećati ctr

Logika za sortiranje oglasnih jedinica

Pogledajmo primjer koji pokazuje kako CTR funkcionira. Imamo dva oglašivača. Jedan je spreman da plati 20 rubalja. za svaku radnju klijenta, drugom je žao takvih sredstava. Naveo je cijenu od 10 rubalja.

Njihove reklamne kampanje su radile neko vrijeme. Kao rezultat toga, Yandex je vidio da je prvi od sto impresija dobio 5 klikova. Njegov CTR je 5%. Drugi oglašivač je mnogo bolje izveo svoju kampanju. Dobio je CTR za istih sto prikaza - 15%. Bravo!

A šta je Yandex zaradio? Od prvog: 20x5=100r. Od drugog: 10x15 \u003d 150 rubalja. Ko je bolji za njega? To je svakome jasno, jer su oglasi prikazani isti broj puta. Ali od ekonomičnijeg, ali marljivijeg oglašivača, Yandex dobiva više. To znači da se neće zavaravati, već će dati prednost ovom radoholičaru. I kao bonus - niži CPC.

Da li CTR utiče na budžet?

Oglašivači stalno pokušavaju da se uklope u "Yandex. Direct". Unaprijeđuje se obuka za one koji žele pokrenuti vlastiti biznis. Da biste postigli rezultate, a ne izgorjeli, morate se zanimati za nove proizvode, proučavati tuđa iskustva. Tako se prije nekog vremena pokazalo da Yandex reagira na cijelu reklamnu kampanju, a ne na jedan baner. On analizira koliko je skrupulozno specijalistaprikupljene ključne riječi kako se koriste prilikom kreiranja oglasa.

Pored toga, "Yandex" prikuplja informacije o svakom imenu domene. Ako je nepovoljno, onda se govori o "karmi sajta". Utječe na rezultate pretraživanja, stoga povećava cijenu po kliku. Da biste saznali konkretno postoji li nešto negativno na vašoj web stranici, možete samo eksperimentalno. Morate kreirati dva identična oglasa koja vode na različite adrese. Po cijeni koju nudi usluga, shvatit ćete koja ima bolji stav.

ctr stopa klikanja
ctr stopa klikanja

Kako povećati CTR?

Stručnjaci imaju mnogo mišljenja o ovom pitanju. Većina njih sklona je mišljenju da reklame treba razraditi. Prvo prikupite sve moguće ključeve. Yandex će svakako analizirati njihov kvalitet kada provjeri vašu kampanju. Što su ključne riječi bolje, to je niža cijena. To su stručnjaci utvrdili u praksi.

Drugo mjesto u povećanju CTR-a zauzima sam oglas. Ključna fraza treba da bude u naslovu i tekstu. Morate ga staviti pod navodnike kada kreirate kampanju. "Yandex" ovaj znak shvaća kao želju za oglašavanjem po tačnom pojavljivanju riječi. I to eliminira nepotrebne, neprikladne utiske. Stoga, ne smanjuje CTR.

Zaustavne riječi

U servisu postoji funkcija koja vam omogućava da ne prikazujete oglase za određene upite. Zovu se stop riječi. Na primjer, želite reklamirati bunde. Naravno, svi zahtjevi sa ovom riječju moraju biti proračunati i usvojeni. Kada prikupite ključne fraze,pažljivo ih pročitajte. Definitivno će biti "haringa ispod bunde" i još mnogo toga. Takvi zahtjevi, ako ne budu zabranjeni, smanjit će našu stopu, povećati cijenu cijele kampanje. Odnosno, kada kreirate oglašavanje, najvažnije je razraditi ključne fraze.

klikovni postotak ctr
klikovni postotak ctr

Odabir publike

Također važna stvar. "Yandex" se fokusira na ključne fraze. Međutim, nema svako ko piše zahtjeve novca ili mogućnosti da kupi proizvod ili naruči uslugu. Ovaj dio publike treba odsjeći. Za to postoji lokacija prema starosti, geografskoj lokaciji. Ne trebaju vam ljudi iz Magadana da gledaju oglas za prodaju cvijeća na J alti, zar ne? Na njih i dalje neće potrošiti ni kune, ovi građani nemaju takvu mogućnost. Stoga još jednom treba pažljivo pogledati kome nudite svoje usluge. Napravite portret potencijalnog kupca i fokusirajte se na njega. Tada će vas "Yandex" zadovoljiti velikim CTR-om, a sama kampanja - ozbiljnim prihodom. Sretno!

Preporučuje se: